Csokis puding egészségesen

Imádjuk az édesburgonyát. Sokkal ízletesebb, mint a hagyományos és egészségesebb is. Amikor akció van, akkor nagy készleteket halmozok fel. Ilyenkor mondhatom dőzsölünk az édesburgonyát ételekben, mert spejzunk nincs. Ez biza nagyon hiányzik a lakótelepi kis konyhánkból. Egy ilyen felhalmozásos időben kerestem recepteket és megtaláltam ezt a hihetetlenül egyszerű és nagyszerű receptet. Fogalmam sincs merre, hol találtam, így kitalálójától sűrűn elnézést kérek. Próbáltam visszakeresni, de számos oldalon bukkantam ugyanarra a receptre. Minden esetre próbáljátok ki. Téli, hideg estéken vagy hétvégi délutánokon jól jön majd olvasás mellé, filmnézéshez vagy a gyereknek nasinak.

Hozzávalók

30 dkg, édesburgonya (batáta), 1 evőkanál cukrozatlan kakaópor, 1 dl kókuszzsír felolvasztva, 3 evőkanál méz, csipet só, vanília aroma.

Elkészítése

  1. Az édesburgonyát puhára főzzük.
  2. A többi hozzávalóval együtt krémesre turmixoljuk.
  3. Fahéjjal, kókuszhabbal tálaljuk.

Tipp

A kókuszhab úgy készül, hogy a sűrű kókusztejszínt habszifonba öntjük, ízlés szerint édesítve és hapatront nyomunk bele.

  • Nehézségi szint 65% 65%
  • Paleo szint 80% 80%

Pin It on Pinterest