Csicsókaomlett

A csicsókát lehet nyersen salátába tenni vagy akár felvágottak mellé fogyasztani, úgy, mintha például retek volna. De főzve és sütve is finom. Ugyanúgy meg lehet sütni olajban, mint a krumplit és hasonló íze is lesz. Nagyon finom omlettbe is. Arra érdemes odafigyelni, hogy a csicsóka puffadást okozhat a legtöbb esetben. Vannak olyanok, akiknek nem, de ők vannak kevesebben. Tehát érdemes kisebb adaggal kezdeni a nyugalom érdekébe. Sőt elsőre magányos estét javaslok, ne tervezzetek randit utána.

Tipp

Össze is lehet keverni, de egyben is megsüthető, ekkor egy főzőlapáttal egyben megfordítjuk vagy egyszerűen két percre a grill alá tesszük.

  • Nehézségi szint 10% 10%
  • Paleo szint 100% 100%

Hozzávalók

3-4 darab csicsóka, 1 szál sárgarépa, 2-3 fej gomba, 10 szem kelbimbó, 3-4 tojás, só, bors, kakukkfű ízlés szerint.

Elkészítése

  1. A csicsókát megtisztítjuk (alaposan lemossuk és érdes szivaccsal átdörzsöljük, a kis kiálló részeket le lehet vágni) és felvágjuk.
  2. A felmelegített olajba beledobjuk a zöldségeket, kicsit megpirítjuk, majd fűszerezzük.
  3. Ráöntjük a felvert tojásokat és megsütjük.

Pin It on Pinterest