Kolbászos paleo muffin

Már megint az állatorvos-tanonc volt a célpontja ennek a receptnek. Még mindig vizsgaidőszak és éjszakába nyúló tanulás jellemzi. Bármilyen elé tett ehetőnek örül, ezért megint egy egészséges rágcsálni valót csomagoltam neki. A kolbászos paleo muffin ehető uzsonnára, tízóraira vagy reggelire is. Kis szendvicsfalatkák is készülhetnek belőle, ha például sonkával, uborkával, keménysajttal tuningoljuk. 

Hozzávalók: 

2 tojás, 1 dl víz, fél teáskanál só, 5 cm nagyságú füstölt kolbász, 4 púpozott evőkanál édesburgonyaliszt, 2 evőkanál zabpehelyliszt, 1 evőkanál utifűmaghéj, csipet őrölt feketebors, 1 teáskanál mentes ételízesítő, 3 evőkanál olvasztott zsír, 1 teáskanál szódabikarbóna. 

A kolbászos paleo muffin elkészítése: 

  1. A tojásokat összekeverjük a vízzel. 
  2. Beleszórjuk a mentes ételízesítót, sót és borsot. 
  3. Belekockázzuk a füstölt kolbászt.
  4. Beletesszük és elkeverjük az olvasztott zsírt. 
  5. Egy másik edényben összekeverjük a kétféle lisztet és a szódabikarbónát. 
  6. A liszteket beleszórjuk a tojásos masszába. 
  7. Alaposan összekeverjük. 
  8. Kis méretű szilikon muffin formákba kanalazzuk. 
  9. 180 fokon 25-30 perc alatt elkészül. 

Tipp: 

Ha a te étrendedbe nem fér bele a zab, akkor a zabpehelylisztet helyettesítheted 3 evőkanál tápiókaliszttel.

A honlapon a felhasználói élmény fokozásának érdekében sütiket alkalmazunk. Elfogadom Bővebben