Zöldséges rántotta

Minden a spenóttal kezdődött. Manapság tartok itthon belőle rendszeresen a zöld turmixhoz. Igen ám, de elfogyott a többi alapanyag és a maradék spenóttal kezdeni kellett valamit. Reggel volt és további zöldségmaradékok árválkodtak a spenót mellett. Ezekből lett egy igazán jó zöldséges rántotta. Máskor is így készítem.

Hozzávalók:

2 tojás, fél szál póréhagyma, fél kaliforniai paprika, fél csomag bébispenót, 1 teáskanál mentes ételízesító, só, zsír.

A zöldséges rántotta elkészítése:

  1. A megforrósított zsírra rádobjuk a felkockázott kaliforniai paprikát. Átforgatjuk.
  2. Rádobjuk a feszeletelt póréhagymát és azzal is átforgatjuk a forró zsírban.
  3. Amikor a paprika és a póréhagyma is megpuhult, rádobjuk a spenótot.
  4. A tojásokat összekeverjük egy-két csipet sóval és a mentes ételítesítővel.
  5. Amikor a spenót megfonnyadt ráöntjük a tojást. Addig sütjük, amíg a tojás megdermed.

Tipp:

Ha füstölt szalonna zsírjából készíted még gazdagabb ízvilágot kapsz. A szalonnapörcöket a végén bele is keverheted.

A honlapon a felhasználói élmény fokozásának érdekében sütiket alkalmazunk. Elfogadom Bővebben