Sós paleo gofri

Amióta konyhánkban helyet kapott egy többfunkciós gofrisütő, azóta számos változatot kipróbáltunk. A sós paleo gofri nem csak finom, hanem remekül helyettesíti a kenyeret. Szendvicsnek kitűnő, bármilyen feltéttel. Akár kolbászkarikákkal, akár zöldségkrémmel.

Hozzávalók:

2 tojás, 3 púpozott evőkanál zabpehelyliszt, fél teáskanál szódabikarbóna, 5 dkg keménysajt reszelve, 1 teáskanál sómentes ételízesítő, 3 evőkanál összetört és főtt leveszöldségek, só, olvasztott zsír.

Elkészítése:

  1. T tojásokkal keverjük össze a fűszereket.
  2. Keverjük bele a reszelt sajtot.
  3. Adjuk hozzá a villával összetört zöldségeket.
  4. Szórjuk bele a lisztet és alaposan keverjük el.
  5. A gofrisütő sütőlapjait kenjük meg olvasztott zsírral.
  6. Tegyünk púpozott evőkanálnyi tészét a sütőlapra.
  7. 5-6 perc alatt elkészül.

Tipp:

A magam részéről néha eszem zabot, így ez a recept zabpehelyliszttel készült. De, ha a te étrendedbe nem fér bele, akkor helyettesítheted szezámliszttel.

Ha nincs kéznél főtt leveszöldség, akkor el is hagyhatod. Tehetsz több sajtot a keverékbe.

A honlapon a felhasználói élmény fokozásának érdekében sütiket alkalmazunk. Elfogadom Bővebben